Search
Generic filters
Search
Generic filters

Hoe onze lezers helpen om Iconov beter te maken.

Door alle corona beslommeringen is het voor iedereen een lastige periode geweest. Ook voor Iconov. Maar alle berichten, betrokkenheid en e-mails hielpen ons er doorheen. Van het melden van voorraadtekorten en goede deals tot het delen van bruikbare tips en feedback over prestaties van de producten die we aanbevelen. Jullie hebben ons en onze lezers enorm geholpen. Bedankt allemaal! In dit artikel delen we een paar van de meest nuttige tips afkomstig uit e-mails en berichten op sociale media. Deze hebben we onlangs ontvangen.

Producten opnieuw getest na opmerkingen van lezers 

In het begin van dit jaar ontvingen we verschillende berichten over een mogelijke kwaliteitsdaling van sommige producten. Ons testpanel kocht gelijk een nieuwe set om opnieuw te testen en een vergelijking te doen met een oudere versie. Bijvoorbeeld door meerdere wasbeurten of veelvuldig gebruik kwamen we erachter dat de nieuwe producten net zo goed standhouden als de oude varianten. Helaas komt het voor dat gebruikers problemen ondervinden door bijvoorbeeld een slechte partij of een tijdelijke fout in de productie. We hopen dat dit een op zichzelf staand probleem is. Als je teleurgesteld bent in een product, dan horen we graag van je. Vooral als je een nieuw product en een oud product hebt en deze kan vergelijken. Laat het ons weten als je verschil ziet in de prestatie van de verschillende producten.

Updates

Dankzij feedback van onze lezers hebben we die manier waarop we feedback ontvangen beter kunnen verwerken in nieuwe updates. We maken nu vaker updates als er een nieuw product wordt gelanceerd of wanneer een nieuw bedrijf een ander merk introduceert. Dit is mede te danken aan alle aanbevelingen die jullie met ons hebt gedeeld.

Goede en betere deals

Sommige lezers hebben ons getipt over betere deals en producten die bij andere aanbieders goedkoper worden aangeboden.  Het blijkt dat we dit zelf maanden over het hoofd hebben gezien. We doen ons best alle ontwikkelingen in de gaten te houden, maar soms is dat ook voor ons een moeilijke opgave. In ieder geval bedankt voor alle input.

Goede vragen blijven stellen

Soms kom je als consument in een situatie terecht die vragen oproept. En waarin je je afvraagt wat je moet doen. Een producent geeft bijvoorbeeld gebruiksadvies over een bepaald gewicht dat een product aankan. Als je weet dat je net op het randje balanceert, wat doe je dan? Het nemen van beslissingen op basis van specificaties is niet altijd zo eenvoudig als het lijkt. En de specificaties van de fabrikant zijn niet altijd 100% accuraat. Het is dan dus lastig te bepalen wat het juiste advies is om in een bepaalde situatie iets wel of juist niet te doen. We kunnen geen garantie geven dat we op elke vraag een passend antwoord hebben. Maar alle vragen zijn welkom. Dus blijf ze wat ons betreft gewoon stellen.

Sommige productbeoordelingen zijn onvindbaar

Een aantal van jullie heeft opgemerkt dat we de laatste tijd een grote schoonmaak op onze site hebben gedaan. In sommige gevallen hebben we ervoor gekozen om informatie te combineren dat voorheen over meerdere artikelen was verdeeld. In andere gevallen hebben we onze productbeoordelingen in z’n geheel geschrapt en weggehaald. Het is moeilijk om zoiets te beslissen, maar we proberen ons altijd volledig te focussen op de meest relevante producten. Soms betekent dit dat we een stapje terug moeten doen en bepaalde onderwerpen of categorieën moeten schrappen. Zo kunnen we ons vervolgens concentreren op datgene waar we het meest van waarde zijn. 

Bedankt voor jullie bijdrage 

We waarderen het enorm wanneer jullie ervaringen delen over producten die jullie zelf gebruiken. Dit is van onschatbare waarde om een inschatting te maken hoe producten presteren op de lange termijn. Als we nieuwe producten testen, is het moeilijk te zeggen hoe goed een product het na enkele maanden of zelfs jaren doet.  We doen natuurlijk zelf lange termijn testen, maar je kan in principe zelf maar één elektrische tandenborstel tegelijk testen. Het analyseren van meer data leidt altijd tot een betere uitkomst. Daarom zijn we ook harstikke blij als jullie productervaringen met ons willen delen. We weten dat de producten die door ons als beste worden getest niet altijd voor iedereen geschikt zijn. De keuze voor een product kan heel persoonlijk zijn en er zijn allemaal verschillende situaties en verwachtingen waar we rekening mee moeten houden. We lezen daarom graag alle commentaar en feedback die lezers onder de artikelen schrijven. Door je eigen ervaringen en eigen oplossingen met ons en de lezers te delen, kunnen we een betere inschatting maken van wat wel en wat niet voor een bepaald persoon werkt. Wat voor jou en mij werkt kan ook voor anderen werken. Maar dit is niet altijd het geval. Sharing is caring! 😁

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Deel je commentaar en laat ons weten wat je vindt.x
()
x
Iconov
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0